grym dag, i en grym stad

Powernaps är underskattade, vi borde få siesta i Sverige. Och i övriga världen också. Jag tog en ipren, lite choklad, la mig i sängen och somnade skönare än någonsin. Sockerrus - Painkillers- Sömn!

Ni har väl redan läst om hur underbart LCC var? Jag tänkte väl det.. Universiteten/högskolorna i Sverige måste ha mycket att komma med om de ska kunna haffa mig! Jag är förtrollad.
Dagen har varit underbar, som alla andra dagar. Fötterna värkte, om möjligt mer idag än tidigare dagar. Veckan lider mot sitt slut. Det känns.
Blogglusten har sjunkit till botten, det är taskigt att internet på hotellet är så förbannat dåligt. Svårt att tänka sig att London är värsta mediametropolen när TVreklamen fastnat i övergången mellan 80 och 90-talet och uppkopplingen är lika med  plus minus obefintlig.

Jag kommer att sakna London, mitt andra hem. har aldrig känt mig såhär hemma i en främmande stad.

Simu, eller Svinu kanske är bättre i mitt nuvarande tillstånd. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0