This is a Piccadillyline service to Cockfosters

Idag har vi vart på en skola.. Kommer inte ihåg vad den heter (de andra tjejorna är mycket bättre på det där än ja)
Men det var riktigt kul iallafall.. De hade en intressant TVutbildning iallafall,, fick en massa böcker så det blir att läsa på litegrann där. Skolan var mycket finare än gårdagens skola som vi var på.. Det var lite mer,,, Midgård över det hela.
De andra är så duktiga och smattrar på likt automatvapen... Men själv har jag lite skrivkramp.. Vad ska jag säga?
Vad har jag att bju på som inte de kommer att skriva?
Hum.. Ja min mamma ringde idag.. Alfred saknade mej super mycket,, ja han är så gullig när han inte är arg.
Han hade blivit rädd att mitt plan kommer att krasha (med tanke på det som har hänt borta i NY).. Mamma fick ha lite terapi.. Men ja jag saknar lillaffe ja med :)

Hatar tanken på att jag har failat er med att inte kunnat lägga ut Cribs. Men samtidigt så är jag så pinsamt ful att det känns skönt he he he...Fast hela MP kommer självfallet att få se på mongomimmi in action HAHAHA

Kommer bli en massa skolarbete att ta igen nu när man snart är i Sverige igen.. Tillbaka till kylan.. Men det är samtidigt en varm känsla.

Nu känner jag att jag bara drar nått kallpratigt för att fylla ut (försöka nå upp till era förväntingar HÖÖHÖÖ`?!?!)

Men imorn blire brakmiddag när lärarna har bokat bord ute! SEEN LONDON EYE.. Känner taggen nå fruktansväärt! MEN samtidgt har jag inte vågat gå 4m höjds banan på Norrbyskär ännu (har haft 3 chanser) ...
Och hur hög är inte London Eye ? eehee vill int etänka på fanskapet-_-

en sak som vi har tänkt på är dessa skyltar som finns överallt.. "Cleaning in progress" "Wet floor" BLABLA.. Det är lixom.. Se upp för här är det blött.. Ta det lugnt här när det har regnat för då är det blött..
Vad händer om man ramlar? Kan man stämma nån då eller? I Sverige äre lixom "Men skyll dej själv pucko" .. Och där fryser ju allt och är dubbelt så halt.. så måste det ju vara,.

Man kommer ändå att sakna London.. Men jag kommer ändå att njuta av tystnad,, OCH vattnet (jag vet jag tjatar)..
Men som Maja sa "Jag har bott på ganska många ställen, men jag tror faktist att Hörnefors har det godaste vattnet som jag har smakat"
Hahah äntligen 1 person som förstår min törst..!
OVER AND OUT! /Mimzooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0