The Town of Spice Girls

Ja en dag i London kan ju inte slå helt fel. Eller hur alla nittiotalsfödda ungdomar som vet vad Spice Girls är.
Jaaa denna stad med röda dubbeldäckare (vinka i en sån hörrni!), mr bean bilar och gud vet hur många gånger man ovetandes tagit ett steg över vägen och nästan blitt påkörd.

Hann inte att skriva så utförligt i morse (hade tidspress) .
Kan utveckla det hela mer nu.
1. Gubben jag snackade med var inte nån skum gubbe.. Det var en kontrollant på flyplatsen.

Jaa... Sen kan jag ju berätta lite om när vi skulle lämna flygplatsen (Heathrow) .. hehe.. Ser byggnaden som vi hade åkt med bilen ifrån, filmade och sa "Där är Heathrow! BYEBYE!" (ja typ nått sånt) . några minuter senare påpekade ja och emelie att det var en jädra massa parkerigsplatser... och några minuter ytterligare förstod vi att vi förns NU hade lämnat Heathrow.. Hahahah typ en yta lika stor som Hörnefors´med parkerigsplatser. 

Det finns en hisskille på vårat hotell som åker hiss och kliver på på 5:e våningen.. Antagligen tänker vi att det är bottenvåningen och går ut... Hisskillen sticker ut ansiktet och frågar om vi verkligen ska kliva av där eller hänga med ner. *HE HE HE* *oooooops* vi gick skamset in i hissen... Senare käkar han på samma restaurang som vi,, och då berättar Hanna & Hanna att de var med om samma incident som jag och Emelie. haha.. Ja det var hisskillen det!

Cribs och Clayton som Emelie har snackat om kommer snart... Så fort jag har kommit överens med tekniken! ;)

Men så länge SO LONG kära BLOGGLÄSARE!

PS. Svenskt ´vatten i mitt hjärta, !
PÖSS / MIMMI


Kommentarer
Postat av: mr_skog

>Så här blev bilden:

id=78" rel="nofollow">http://londonbloggen.wordpress.com/?attachmentid=78

2009-01-13 @ 04:00:06
URL: http://londonbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0