THANK YOU!

Hejsan!

Tro inte att allt bloggande är över, nejdå. Fast kanske inte på samma hetsnivå som det faktiskt var i London. Bloggandet som var en kul grej från början blev lite mera seriös då vi såg att många faktiskt var inne och ville läsa om vad vi höll på med därborta. Vi kom hem inatt eftersom flyget från Arlanda var försenat någon timme. Jag var pigg då jag kom hem, på sprudlande humör och visade en (knappt!) vaken mamma vad jag köpt i London. Hur som helst, John Blund kom förbi på besök i alla fall så jag fick mig några timmars obeskrivligt skön sömn. London i all ära, men att få sova i en icket rullande säng i ett knäpptyst rum. Ja, det är något alldeles extra. Skolan var inte skoj idag, jag kände mig mest som en knappt levande zombie som hela tiden gick och gick. Nog för att det gick bra och jag var pigg så kom ett blodsockerfall och inte fanns någon Ben & Jerrys automat till hands så inte. Nej, jag fick vackert vänta ut lektionerna. Härligt att vara tillbaka ändå. Borta bra men hemma bäst.

Annars så vägde min väska hem 16,9 kg så jag skulle kunnat köpa de där skorna vi hittade i Notting Hill som alla vi tjejer bler lite förälskade i. Notting Hill var annars grymt men läs det i Mimmis inlägg. Jag vill inte mata på om och om igen om samma saker som vi hittills gjort hela veckan. Tror heller inte att denna blogg kommer stängas ner på ett tag. Åtminstonde jag tycker att det är kul att uppdatera även fast jag har min egna blogg på sidan. Det är kul att dela också. Dessutom har vi så mycket mera från vår resa som inte berättats eller visats på bild. Så jag hoppas att de andra tjejerna känner som jag. Dessutom så vill jag ge fem Midgårdare av fem möjliga till mina underbara classmates som åkte med till London. Det var grymt kul och jag är helt säker på att det inte skulle blivit samma sak om det inte var just er jag åkte med. Så tack för allt gyus, det var underbart och något som jag definitivt kan tänka mig att göra om!  Men nu kallar lite fika med mjölk (som jag inte druckit på hela Londonveckan!) Take care.

Kommentarer
Postat av: svinu

AW, JAG VILL TILLBAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-01-21 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0