Photographer's gallery, Piccadilly och Kanal 5

En sjukt bra dag, idag igen.
först åkte vi med lärarna (även alla de som kom igår)utom skog till photographer's gallery, det var snyggt! kommer kanske bilder på några av bilderna från utställnignarna sen på redovisningen.

Piccadilly! Vi skakade av lärarna och åt på PRET A MANGER. Sen drog vi till Piccadilly och fotade i typ en timma innan vi drog vidare. Det var så kul att smygfota, jag och hanna har hållt på med det hela dagen :D Det var fett lätt på Piccadilly eftersom det var så mkt folk och turister att ingen brydde sig om att man hade en kamera. Men jag hade ett 70-300 zoom så att jag fick närbilder utan att dom som blev fotade vad medvetna om det. AWESOME.

Ja, vi mötte iaf upp maja och jörgen för att dra till Kanal 5.
Just på det besöket var jag inte alls taggad, kändes inte som att det skulle vara intressant att lyssna på hur det går till att sända svensk tv från London. Men jag blev helt förbluffad av hur fänglsad jag blev när vår guide pratade om hennes och de andras jobb. Anahita, vår guide, var från Umeå! Det kändes roligt och det var skönt att det pratades svenska så man förstod allt. Vi pratade ganska så länge på ett kontor innan vi fick en rundvisning. Men det var inte alls jobbigt. Och vi har spelat in allt så ni får höra godbitarna sen kära klass och resten av mediekurserna.






1. Tunnelbana virrvarr. btw vi hittar bättre i london och håller koll på mer än en del lärare nu :P

2. gänget utanför galleriet

3. Piccadilly

4. piccadilly

5,6,7,8. smygbilder

9. Kanal 5 Där allt händer.

10. Anahita och kontoret

11. konstverk utanför huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0