Ont i fötterna, men det var det värt

Gott folk. Just nu vill ni ha det som jag, tycker synd om er stackare (på midgård) som haft er första skoldag.

Idag har vi gått sjukt mycket, och fast jag har bra skor har jag ont i fötterna. Jag tänker inte skriva så mycket idag, Bilderna får berätta allt om den underbara dagen med hjälp av några korta meningar.


           
           


1. Åkte tunnelbanan för första gången. Varje gång när dörrarna öppnades (påväg hem) så sa en röst att vi var påväg mot Cockfoster. Jag och Emelie var tvungna att skratta varje gång. Eller okej, hon kanske mest skrattade att jag åt det. Men hallå, vilket groteskt namn?!

2. Mr.Skog the klättermus

3. Buckingham Palace, det var nice!

4. Big Ben. När Simu såg det började hon skutta runt som en tysk som just sett sig första älg!

5. Gick på en fotoutställning men 2008 bästa landsapsbilder. Snyggaste panoramat jag sett iaf!

6. Tate modern. (läs om det i de andras inlägg. epoker iaf.)

7. Nu hade vi ont i fötterna och var trötta! Alla nya intryck från dagen gjorde att hjärnan var helt full

8. Så vi gick till Starbucks och fyllde på energin
<-- Majas kopp, Min kopp-->

9. Vet inte om det vara för att vi druckit kaffe/juice eller om vi var övertrötta.. Jag och Simu fixade mittbena och lekte hippies :)

10. Hanna Simu as a Hippie

11. Vi gick och åt, he va gött vill jag lova. OCH vi höll budgeten för mat!

Nu jag ska jag bege mig till sängen. Puss alla!


Kommentarer
Postat av: mr_skog

Klättermus...hm bilder på svenska medelålders män - bakifrån...nej, nu vill vi se lite britter ;-)Eller hisskillen.

2009-01-13 @ 01:47:19
URL: http://londonbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0