London, London, LONDON BABY

Nu är vi framme, eller, vi har varit framme ett tag. Det är jätteskönt. Men hur har resan varit? Vi kan börja allt 14 timmar innan flyget ska lyfta...

Jag hade inte börjat packa. Inte heller fattat att jag skulle till London nästa dag. Klockan var typ 2 på natten och jag satt och pratade med min kusin i telefon när jag började packa mina väskor.

Jag hade tänkt att jag skulle upp vid nio nästa morgon. Gissa hur bra det gick. Mamma ringde mig kl 12, då vaknade jag. Panik. Det blev dock lite bättre av nyheterna hon hade. Hon hade talat med Mr. Skog som hade sagt att pengarna jag skulle fått den 5/1 skulle komma in på mitt konto på tisdag. Och till tisdag klarar jag mig. Skönt Skönt.

Hur som helst, upp och duscha, äta, packa färdig och nej jag hann inte ringa till sthlm och nej jag hann inte vara med Linnea. (Förlåt Linnea).

Då bar det av till flygplatsen. När jag vad där kom jag på att jag glömt plattan till mitt stativ (plattan som man fäster kameran med på stativet). Pappa körde hem och hämtade den. Jag älskar min pappa.

På flyget så hade jag fortfarande inte fattat att jag skulle till London.

Inte heller när vi väl hade landat. Det var först när vi åkte bil in till hotellet som det gick upp för mig att jag inte längre var på svensk mark. Han som körde tog lite knepiga vägar. Alla husen gjorde susen! Vilken Londonkänsla. De klassiska bussarna skadade ju inte heller.

Väl på hotellet... Jag och Hanna S delar rum. Mysigt... Vi har packat upp.
Hanna Simus saker i badrumet
Hanna Nybergs saker i badrummet

Aja förövrigt är det Simus bilder, kameran skulle ju jag få av skolan.. och det strular. Ska fixa det imorn förhoppningsvis.

Godnatt !

/Hanna N

Kommentarer
Postat av: Cecilis Holm

Hello girls, you spicey girls!

Nu sitter jag här och har resfeber...kommer imorgon. Har inte planerat något, vad vill jag se förutom mässan, folket och staden? Tate moderns såklart, sen är ju marknaden på Portobello Road underbar. Ska ni dit? Kul fotomotiv? Är den på lördagmorgon? Notting Hill typ? See you, hopefully...Cecilia

2009-01-13 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0