London Eye, det kommer att komma tårar!

HEJSAN!

Nu hänger vi på vårt internet cafe igen! Börjar på att bli riktiga stammisar nu! Idag har det faktiskt varit full fart (hör och häpna!!) igen men det känns både bra och dåligt att vi åker hem på söndag. Såklart trist eftersom vi sett framemot den här resan hur länge som helst och sen är allting bara tvärslut! Men å andra sidan så ska det bli skönt att komma in i det vanliga "lunka på" tempot. Idag har vi varit på våran favoritskola. haha, tror minsann att det är allas favorit just nu! Skulle faktiskt kunna tänka mig att gå college här några år.

Till middag åt vi sushi eller iallafall jag och Mimmi och middag inne på hotellrummet är iallafall det mysigaste. Vi äter middag i flera timmar. Haha, och det var debut för nästan alla idag! Jag och Hannasimu smakade för första gången red bull och både Hannanyberg och Hannasimu smakade sushi. Framsteg på provapå fronten! Annars så ska vi bli bjudna på middag imorgon av lärarna (inte illa pinkat alls!) och vi ska till Notting Hill på marknad imorgon på förmiddagen! Ska bli så grymt. Bara att ha varit där liksom. Dessutom ska vi åka London Eye imorgonkväll, jag är sjukt nervis. Tänk om jag blir så rädd (höjdrädd) att jag börjar grina. Hur kul blir det för de som är med då liksom? Höra massa lipljud i bakgrunden om Mimmi filmar. Inte bra. Får se till att skärpa mig!

Idag har också jättemycket skolarbete gjorts bort. Iallafall för min del. Skönt! Ska nog fortsätta en stund innan jag ska sova sen också. Och självklart är vi än en gång slitna så vi somnade i eftermiddag, powernap är alltid bra. Kan inte förstå att vi åker hem om två dagar, men antar att det ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen! Annars så snaskas det på jordnötter, jättechokladgodis och Ben & Jerrys på våra hotellrum. MUMS! Nu blir det att svara på mail till alla saknade svenskar där hemma. Jag saknar er massor! Hjärtliga hälsningar Emelie Eriksson, numera Londonälskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0