Hittin' the hay

Alan Aldrige - The Man with Kaleidoscope Eyes utsällningen igår var så löjligt underbar och gjorde att kroppen fylldes med lycka. . Alan har bla gjort om Beatles låtar till bilder. Alltså han har tolkat låtarna och gjort en bild. Han har gjort en massa affisher och ja vad har han inte gjort? Ni som sätt tex filmen Yellow Submarine och en del andra bilder på beatles förtår nog vilken stil jag menar.

Det var i alla fall den bästa utställningen som jag någonsin vart på. Man blev glad av alla färgerna. Och  glädjen spreds som varm choklad i gruppen.


På tal om utsällningar så har vi fått en del inspiration inför slututställningen. Inom både film och annat. Detta kan bli hur crazy MAMMAAA Clayton som hälst!


På eftermiddan så strosa vi omkring för att leta lunchställen och Maja hade ett Café tips som vi gick på. Fanns en riktigt snygg kille där (jag menar det verkligen). Iaf den snyggaste engelsmannen som jag har sätt på den här resan(jag vågar nog påstå det)He he he . . ..

Vi fick sen ta oss hem själv från Liverpool street till Russel Square!..

heh Piece of cake man!
<3-liga hälsningar / Mimmi


Kommentarer
Postat av: mr_skog

I caught your thought?

id=117" rel="nofollow">http://londonbloggen.wordpress.com/?attachmentid=117

2009-01-15 @ 01:45:56
URL: http://londonbloggen.wordpress.com
Postat av: julia

edward!

2009-01-16 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0