HELLO BASTARDS!

Mitt första blogginlägg från London!
En massa spännande saker har hänt. Efter att ha landat på flygplatsen i det blåsigaste vädret så blev jag stoppad av en gubbe som verkligen ville veta allt..
How old are you?
Are you travelling alone this evening?
Who are you here with?
Who is your teacher?

hahah .. jaaa. tillslut kom jag förbi hans evigt frågande och kunde känna mej fri!

Vi blev mötta av våran "England Boy" som tog oss till hotellet. haha.

Ska försöka ladda upp lite film senare.. Om hastigheten tillåter det vill säga.

Nu måste jag klä upp mej för promenad!

Puss och Kram på er glada svenskar!
/Mimmi


Kommentarer
Postat av: Niklas aka appe

jag vill också till london, fotboll (L)

2009-01-12 @ 10:39:46
Postat av: john baker

Watch out for those ones, there are quite alot of them in "The Old Smoke"

2009-01-12 @ 11:11:15
Postat av: julia

hahaha, gubben gillare i alla fall!

hur är vädret hur är vädret? :D

2009-01-12 @ 17:57:25
Postat av: Anonym

HANNANYY & Simu, fick smset! Gracias chicas. Ni verkar ju ha det kalaskalas. Mys! Njut supermycket därborta! (Emelie, kyss 4 londoniska pojkar från lilla mig) Peace guys!

2009-01-12 @ 18:56:11
Postat av: helena midgårsbarn

HANNANYY & Simu, fick smset! Gracias chicas. Ni verkar ju ha det kalaskalas. Mys! Njut supermycket därborta! (Emelie, kyss 4 londoniska pojkar från lilla mig) Peace guys!

2009-01-12 @ 18:56:36
URL: http://hforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0