hallelujah

Jag har varit på Marble Arch idag, hallelujah. Gått på Oxford Street, igen. How I love that place! Varit i Liverpool i rusningstrafik, aldrig sett så mycket människor på så kort tid. Skrattat till jag grät och chippade efter andan. Skrikit tjejskrik. Busknackat på amerikanares dörrar i sockerhögt tillstånd. Nockat Hannany i ögat. Ätit b&j och ska införskaffa mer så snart som möjligt. Drömt om studentliv i London. Och i hemlighet längtat hem.

Det bästa av allt är, att jag känner mig som hemma här.

Ja, storasyster. Det är min vanliga kost, fast idag åt jag.. Hör och häpna... Sallad till middag, och godis. OCH b&j automaten brukas dag ut och in. Hur mycket bättre kan det bli?

S-s-simu

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Hej!!



Visst är det mig du längtar efter när du längtar hem??? Du missade faktiskt din diskdag här hemma igår ;)



Vad kul ni trivs där och ni verkar ju ha jättetrevligt. Men det är ju klart det är ju London....



Kramar från oss här hemma.

2009-01-16 @ 00:01:10
URL: http://web.telia.com/~u93403109/info.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0