Håll Utkik

HALLÅ!

okej, jag var snabbast på att uppdatera. Bra av mig! Hur som helst så har jag inga bilder (till er besvikelse) eller filmer att lägga ut eftersom Hanna & Hanna har alla bilder och Mimmi sitter med filmkameran. Idag har vi varit och kikat på Buckingham Palace, (grymma vakter utanför alltså!), Big Ben, Westminister Abbey och London Eye. London Eye hade stängt tills fredag men funderar bestämt på att dra med mig någon som vill plågas med en gråtande Emelie (eftersom jag är så jävulskt höjdrädd). Annars så fikade vi också på Starbucks, var på ett museum kallat Tate Modern och sen har vi åkt tunnelbana. Allt har bara flytit på bra. Jag är hur trött som helst men måste ju blogga ändå så här sitter jag nu i lobbyn med Mimmi som försöker få vår film över till datorn. Om ni kikar in bloggen lite senare så kommer en "OUR CRIB" film upp där jag och Mimmi visar hur det ser ut på vårt hotellrum. Annars så har hon mycket andra filmer också som hon säkert kommer lägga upp.

Ikväll ska vi bara chilla tror jag, äta middag någonstanns och planera veckan och brainstorma på uppgiften. Dessutom en tumme upp till våra grannar (Hanna & Hanna) för deras sjukt snygga Hippe-imitation nyss. Nej hörrni,  nu ska jag dra mig och skriva massa mail till massa svennar! KRAMAR Emelie

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ni verkar ha det riktigt mysigt! Längtar tills du kommer hem, då ska du få berätta allt. ;D Ha det så bra resten av resan! puss&kram

2009-01-13 @ 11:17:14
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0