jag älskar livet, jag menar det

Jag har varit hemma i Sverige i så när som exakt en vecka, det är underbart och fruktansvärt på samma gång. Jag har alldelens just förmått mig att packa ur resväskan och ställa in den i förrådet. Nu slipper jag se den och vakna upp med längtan och önskan. Vilket jag iförsig brukar göra i vanliga fall, men den här längten är av ett annat slag.

Redovisningen kryper allt närmare, skräck blandad förtjusning är det närmaste förklaring av känslor jag kan komma. Jag skjuter på redovisningsarbetet för att slippa tänka tillbaka och komma ihåg hur roligt det var.
Jag laddade just in bilderna från hemresan(fruktansvärt långsam, jag vet) och ville bara tillbaka. Tänk om jag fick vidga mina vyer, börja plugga på univeristet, flytta från Norrland, upptäcka världen........Nej, nu ska jag begrava mina sorger i skolarbete.

PSSSSST
Tjejer, tjejer.. You rock my socks of! Let's do it again!

PUSSSSS
Häny-banäny-mc.päny Simu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0