LONDON CALLING

Hello, London Calling!

Vet att Hanna och Hanna tog sig i kragen och uppdaterade redan igårkväll medan jag och Mimmi låg på hotellrummet och såg på Mission Impossible 2 samt något annan film innan vi somnade. Eftersom klockan är  en timme efter er i Sverige här så är klockan nu 9.20 här och vi ska snart gå på sightseeing. Vi ska promenera genom Green Park till Buckingham Palace och gå förbi Big Ben, London Eye osv. Ska bli skoj! Känner på mig att jag kommer ha jätteont i fötterna ikväll. Senare i eftermiddag blir det Tate Modern. Vi har det grymt här (trots att vi inte fick äta någon engelsk frukost imorse. Bara massa marmelad och mackor, bacon osv kostade ca 50 kr om man ville ha det!) Men vi är nöjda och glada ändå.

See ya! / Emelie

Kommentarer
Postat av: mats

DU kan inte ANA hur AVIS jag ÄR.......snyft. kom ihåg att besöka the london dungeon nu när du är där!!! och hälsa jack the ripper från moi

2009-01-12 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0